عهدشكنی بخشی از ماهیت رژیم آمریكاست وزارت امور خارجه كشورمان با اشاره به نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریكا در بامداد 7 تیر 1405، تاكید كرد كه رژیم آمریكا كمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهدشكنی بخشی از ماهیت این رژیم است. 10 ساعت پیش
در سوئیس اجرای تعهدات طرف مقابل پیگیری میشود سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب كاربری خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران مصمم است روند اجرایی شدن تعهدات طرف مقابل را با وسواس و جدیت پیگیری كند. 6 روز پیش
جنگ ما با آمریكا ادامه دارد و با تفاهم خاتمه نمییابد شهردار تهران گفت: جنگ ما با آمریكا یك جنگ وجودی است، ادامه دارد و با تفاهم خاتمه نمییابد؛ آنها در برابر ایران شكست خورده و به دنبال دستاورد سازی هستند؛ به هیچ وجه نباید در برابر بدعهدی آنها ساكت بنشینیم. 12 روز پیش