تیم ملی بانوان كاراته ایران با نمایشی مقتدرانه موفق شد سومین نشان طلای كاروان شهید مطیع دوست را در رقابتهای قهرمانی آسیا به دست آورد.
تیم كاراته بانوان ایران روز گذشته ابتدا در مسیر فینال رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی بالی اندونزی، تیمهای چین تایپه، ازبكستان و ویتنام را یكی پس از دیگری شكست دادند و با اقتدار راهی دیدار نهایی شدند.
در فینال نیز ملیپوشان كشورمان برابر تیم ژاپن قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود كنند.
در این دیدار حساس، حنانه صالحی پس از تساوی 2 بر 2 در سنشو برنده تاتامی شد و فاطمه زهرا سعیدآبادی با نتیجه قاطع 10 بر 2 مقابل حریفان ژاپنی خود به برتری رسید تا كاروان ایران سومین مدال طلای خود را در این رقابتها جشن بگیرد.