ضرورت ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی

مدیرعامل شركت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الكترونیك دانست.

1401/08/15
|
11:27
|

دامون خدابنده افزود: باید به سمتی برویم كه ببینیم حمایت‌های طولانی مدت كجا سود دارد و برای هر كدام از دو طرف یعنی بیمه و بیمه شدگان؛ این موارد را با سیستم‌های نوین حل كنیم.

وی ادامه داد: امروز نمی‌توان گفت كه با نگاه 50 سال پیش مردم را بیمه می‌كنند، بلكه در نگاه جدید بیمه‌ای باید هر كسی بداند در ازای هزینه‌ای كه می‌كند از چه منافعی برخوردار خواهد شد.

خدابنده افزود: در حال حاضر اگر بزرگ‌ترین صندوق‌های اقتصادی كشور به دنبال فرآیند شفاف سازی منابع و اطلاعات هستند، باید استفاده حداكثری از فناوری اطلاعات را در دستور كار داشته باشند.

وی به اقداماتی كه در حوزه درمان انجام شده است، اشاره كرد و گفت: توسعه نسخه الكترونیك و ایجاد سامانه جامع درمان كشور كه به نوعی توسعه نسخه الكترونیك و سیستم‌های هوشمند بیمارستانی و در مباحث بیمه‌ای متمركز شدن سرویس‌های بیمه‌ای كه یك بار با اقدامات خوبی كه سال‌های گذشته انجام شده در سطحی اتفاق افتاده و ما امروز سطح تكمیلی آن را انجام می‌دهیم كه به نوعی بسیاری از فعالیت‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

خدابنده افزود: همچنین توسعه موبایلی سازمان تأمین اجتماعی نیز در حال تكمیل و توسعه است.

مدیرعامل شركت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: به روز رسانی زیرساخت‌های ارتباطی و تسهیل در افزایش كارایی سیستم‌ها و تسهیل در دسترس پذیری سیستم‌های بیمه‌ای و درمانی، از دیگر برنامه‌های سازمان است كه دنبال می‌كنیم.

خدابنده تاكید كرد: شعار ما رفتن به سمت تأمین اجتماعی هوشمند است كه نیازمند زیرساخت‌های بسیار و نگاه جدیدی است كه بتوانیم استارت آن را بزنیم و در این مسیر حركت كنیم.

دسترسی سریع